1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>
Έχουμε 64 επισκέπτες συνδεδεμένους

Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

PDF Εκτύπωση E-mail

edu111114E-learning Ταχύρρυθμο Πρόγραμμα:

Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

Διάρκεια Προγράμματος: 6 μήνες     Σύνολο μαθημάτων: 7    

Αναλογία σε διδακτικές ώρες: 200

Δίδακτρα: 200€, Άνεργοι: 160€ (κάτοχοι κάρτας ανεργίας)



Μαθήματα

1.Το Θεωρητικό Πλαίσιο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων: Οι Πρώτες Απόψεις και οι Τελευταίες Αναθεωρήσεις

Η έννοια της μάθησης, Συμπεριφορισμός, Κοινωνική μάθηση, Jean Piaget, L. Vygotsky, J. Bruner, Επικοδομητισμός, εκπαίδευση-ενήλικος-ενηλικιότητα, εκπαίδευση και μάθηση, ορισμοί και παράλληλες έννοιες για την εκπαίδευση ενηλίκων, η θεωρία της «Ανδραγωγικής», B. Knox και P. Jarvis: θεωρίες που εστιάζουν στον τρόπο ζωής των ενηλίκων, J. Mezirow και P. Freiree: θεωρίες που εξετάζουν τις εσωτερικές μεταβολές του ενήλικα εκπαιδευόμενου, οι θεωρητικοί της Εκπαίδευσης Ενηλίκων: John Dewey, P. Freire, C. Rogers, D. Kolbt, M. Knowels, P. Jarvis.

 2. Τεχνικές Σχεδιασμού Προγραμμάτων στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

Διαμόρφωση-λειτουργία ομάδας και η αξιοποίηση της στην εκπαιδευτική πρακτική. Το συμβόλαιο με την ομάδα, τεχνικές διδασκαλίας: ομάδα εργασίας, εκπαιδευτική συνάντηση, εισήγηση, συζήτηση, ερωτήσεις-απαντήσεις, υπόδυση ρόλων. Αξιολόγηση και εποπτικά μέσα διδασκαλίας. Ο κύκλος μάθησης του Kolb, η μετασχηματίζουσα μάθηση, το μοντέλο της εκπαιδευτικής διεργασίας,  τα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας και η χρήση των νέων τεχνολογιών.

 3. Εκπαίδευση Ενηλίκων και Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη

Ο ρόλος της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην ανάπτυξη προσωπικών ικανοτήτων και επαγγελματικών δεξιοτήτων, Δια βίου μάθηση και κινητικότητα στην αγορά εργασίας, ευρωπαϊκές πολιτικές για τη Δια βίου μάθηση και την αύξηση της απασχόλησης. υμπεριφορά και μάθηση, πως μαθαίνουν οι ενήλικες, η φύση και ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης, λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία, η δύναμη της σκέψης, η αυτοπεποίθηση, προσωπικές ικανότητες και επαγγελματικές δεξιότητες: το δίπτυχο της εξέλιξης, διαχείριση χρόνου, άγχους, κρίσεων, ηγεσία.

4. Δια βίου Μάθηση, Κατάρτιση, Distance Learning, e-learning

Εννοιολογικός προσδιορισμός: Συνεχιζόμενη εκπαίδευση, δια βίου εκπαίδευση, επαναλαμβανόμενη εκπαίδευση, διαρκείς εκπαίδευση, αντισταθμιστική εκπαίδευση, ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, επιμόρφωση ενηλίκων, κοινοτική εκπαίδευση, άτυπη εκπαίδευση: η κοινωνία που μαθαίνει, κατάρτιση, e-learning

5. Προγράμματα Σπουδών, αξιολόγηση και επιμόρφωση επιμορφωτών ενηλίκων

 Τα στελέχη της εκπαίδευσης και οι ρόλοι τους, επαγγελματικές και εκπαιδευτικές υποχρεώσεις των επιμορφωτών ενηλίκων, ανάπτυξη δεξιοτήτων και προσόντα των επιμορφωτών ενηλίκων. Τρόποι συγκρότησης επιμορφωτικών προγραμμάτων για ενήλικες, αξιολόγηση προγραμμάτων.

6. Η Ομάδα στην Εκπαίδευση

Χτίζοντας την Αποτελεσματική Ομάδα, Δυναμική των ομάδων, Χαρακτηριστικά και στάδια ανάπτυξης της ομάδας, Δυνατότητες ομάδας, Ατομικές κ ομαδικές αποφάσεις, Βασικά συστατικά ομαδικής εργασίας

7. Νέες Τεχνολογίες και Εκπαίδευση Ενηλίκων

Εκπαιδευτική πολιτική και νέες τεχνολογίες, Σχεδιάζοντας και υλοποιώντας διδασκαλία με τη χρήση ΤΠΕ, Διαδραστικός πίνακας και εκπαίδευση, Χρήση των υπηρεσιών WEB2 στην εκπαιδευτική πράξη, Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, Κριτική προσέγγιση στη χρήση των ΤΠΕ, Ενδεικτικά σχέδια μαθήματος.



Τα πλεονεκτήματα του e-learning

 

  • Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο χρόνο και τον τόπο διεξαγωγής των μαθημάτων: Ο εκπαιδευόμενος μπορεί 24 ώρες το 24ωρο να έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα, άρα και στο μάθημα ή το τεστ που τον ενδιαφέρει.
  • Όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν ένα e-learning πρόγραμμα σε όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκονται. Δεν υπάρχουν μετακινήσεις, ταξίδια και συγκεκριμένες ώρες μαθημάτων.
  • Έχει χαμηλά δίδακτρα.
  • Έχει πλούσιο και σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό, που συνοδεύεται από εικόνες, video, ling σε ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και άλλους εκπαιδευτικούς φορείς.
  • Προωθεί την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου, μέσω των τεστ και των εργασιών.
  • Παρέχει αυτονομία μάθησης και βοηθά τον εκπαιδευόμενο να «μάθει και να μελετήσει» με τους δικούς του ρυθμούς.
  • Υπάρχει άμεση αξιολόγηση για τον εκπαιδευόμενο, αφού την ώρα που υποβάλει τις εργασίες ή τα τεστ, ενημερώνεται για το αποτέλεσμά τους.


Η Εκπαιδευτική πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης

 

http://85.25.194.17/AnoiktoOLAT/dmz/?lang=el&logout=true

  • Είναι εύχρηστη, και εξασφαλίζει άνετη και αποτελεσματική παρακολούθηση των μαθημάτων, μέσα από τον προσωπικό σας υπολογιστή.
  • Δίνει τη Δυνατότητα να αποθηκεύσετε το υλικό στον υπολογιστή σας.
  • Το περιβάλλον, οι οδηγίες, τα μαθήματα και τα τεστ είναι όλα φτιαγμένα στην Ελληνική Γλώσσα.
  • Ο πυρήνας του συστήματος αναπτύσσεται και παράγεται στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης από το 1999.
  • Το σύστημα έχει λάβει την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία «Courseware», από τη διαδικτυακή πύλη της UNESCO.
  • Επίσης έχει κερδίσει το βραβείο MedidaPrix 2000, που είναι το πιο σημαντικό βραβείο e-learning σε χώρες όπως η Αυστρία, η Γερμανία και η Ελβετία.

Πληροφορίες-Εγγραφές: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Έντυπο Εγγραφής

Περισσότερες Πληροφορίες: 210-3846930

Είσοδος e-learning

Περιοδικό e-merologio

  
Το ΑΙΕ στα social NetworksΤο ΑΙΕ στα social Networks