1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>
Έχουμε 20 επισκέπτες συνδεδεμένους

Σάββατο 04 Νοεμβρίου 2017: Μαθησιακές Δυσκολίες και Αποτελεσματική Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας

PDF Εκτύπωση E-mail

teaching_english-300x208Μαθησιακές Δυσκολίες και Αποτελεσματική Διδασκαλία  της Αγγλικής Γλώσσας

 

Ενδεικτικά Περιεχόμενα: 

Η ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

  • Υπάρχουν μύθοι και πραγματικότητες γύρω από τους μαθητές με ΜΔ και τη διδασκαλία;
  • Πώς μαθαίνει κανείς τη ξένη γλώσσα;
  • Ανάλυση και συζήτηση
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΤΑΞΗ

Ορισμός και χαρακτηριστικά παιδιών με δυσλεξία αλλά και παιδιών με άλλου είδους σύνδρομα (ΔΕΠ-Υ, αυτισμός, νοητική υστέρηση)
  • Ποια είναι εκείνα τα σημάδια που θα πρέπει να κινήσουν το ενδιαφέρον του καθηγητή ή του γονέα; Ποιο θα πρέπει να είναι ένα ικανό, αντιπροσωπευτικό χρονικό περιθώριο παρατήρησης του μαθητή;
  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επίσημη διάγνωση ή ενημέρωση από μέρους των γονέων τι μπορεί ή θα πρέπει να γίνει; Δείγμα ερωτηματολογίου.
  • Θεωρητικό πλαίσιο ΜΔ.
  • Καταγραφή των παρατηρήσεων μας και ποιο θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα μας ως καθηγητές και όχι ως ειδικοί παιδαγωγοί.
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ
  • Πώς και μέχρι πού θα φτάσουμε ως προς την ενημέρωση των γονέων;
  • Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει η συνέντευξη με τους γονείς;
  • Ποιες πληροφορίες μας είναι απαραίτητες για να στοιχειοθετήσουμε τις παρατηρήσεις μας;
  • Τι μπορούμε να προτείνουμε στους γονείς;
  • Πώς θα αξιολογήσουμε ένα μαθητή εξ’ αρχής όταν οι γονείς έρχονται σ’ εμάς πρώτη φορά με τη διάγνωση στο χέρι;
ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ. ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ ΤΥΠΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΙ ΕΝΟΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
  • Τι δείχνουν οι επίσημες έρευνες.
  • Αποτελέσματα μη-έγκαιρης παρέμβασης.
  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός τυπικού μαθήματος και ποια εκείνα ενός ειδικού μαθήματος εκμάθησης της Αγγλικής.
  • Ποιες είναι οι αρχές που διέπουν το εξατομικευμένο πρόγραμμα Αγγλικών;
  • Πώς κρίνεται ένα μάθημα ως επιτυχημένο ή αποτυχημένο;
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ-ΤΥΠΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
  • Ποιες είναι οι διαφορές ως προς το σχεδιασμό;
  • Πως ξεκινά ο σχεδιασμός; Τι έχουμε κατά νου;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι; Πώς αξιολογούνται τελικά;
  • Επιλογή υλικού. Τι ακριβώς δίνουμε, πόσο και για πόσο διαρκεί η συγκεκριμένη διδασκαλία;
  • Περιπτώσεις όπου το διαθέσιμο υλικό δεν είναι αντάξιο των προσδοκιών μας και των αναγκών των μαθητών.
ΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ
  • Παρουσίαση αρχικών παρατηρήσεων και δείγμα προόδου. Παρατήρηση αρχικών γραπτών και πως θα αντιμετώπιζαν οι συμμετέχοντες τη δυσκολία του παιδιού;
  • Συζήτηση.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
  • Δίνονται τα θέματα προς συζήτηση
  • Το μάθημα θα σχεδιαστεί από κοινού και θα καταλήξουμε σε λύσεις και προτάσεις.
  • Τελικό «προϊόν»
  • Αξιολόγηση του έργου μας.
  • Αξιολόγηση των μαθητών.

Χρήσιμες πληροφορίες:

Ημερομηνία Διεξαγωγής: Σάββατο 04 Νοεμβρίου 2017
Πόλη Διεξαγωγής: Αθήνα
Τόπος:

Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης Αβέρωβ 18 Περισσός

Τ.Κ. 14232

Ώρες Διεξαγωγής: 15:30-19:30

Ώρες Προσέλευσης &

Παραλαβή Φακέλου Σεμιναρίου:

14:45-15:15

Έναρξη Σεμιναρίου: 15:30
Διάλειμμα - Καφές: 17:30-18:00
Ολοκλήρωση Σεμιναρίου: 15:30
Παραλαβή Βεβαιώσεων: 19:30-20:00
Επιμορφώτρια:

Έλενα Ξυδοπούλου, Καθηγήτρια Αγγλικών, κάτοχος ΜΑ in Applied Languages and Translation Studies από το London Metropolitan University και εξειδικευμένη στις Μαθησιακές Δυσκολίες και τον Αυτισμό


 

Δίδακτρα Σεμιναρίου

Δίδακτρα: 35€,  Φοιτητές: 25€,   Άνεργοι: 25€, Κάτοχοι Ετήσιας Κάρτας Σεμιναρίων ΑΙΕ: Δωρεάν


Παρέχονται:
  • Σημειώσεις
  • Βιβλιογραφία
  • Βεβαίωση
  • Eπιπλέον Πιστωτικές Μονάδες: 3
Επικοινωνία

Πληροφορίες - Εγγραφές:

  • Τηλεφωνικό κέντρο:  210-3846930 Καθημερινά 09:00-21:00
  • e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  • sms: 698 68 09 035 (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ e-mail ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ)

Είσοδος e-learning

Περιοδικό e-merologio

  
Το ΑΙΕ στα social NetworksΤο ΑΙΕ στα social Networks