1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>
Έχουμε 35 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επιμορφωτικά Σεμινάρια & Ημερίδες

.

Σάββατο 14-02-15: Μουσική και Μουσείο

Σεμινάριο

Μουσική και Μουσείο  

Μουσικές δραστηριότητες ειδικά σχεδιασμένες για τα μουσεία και τους χώρους τέχνης

kids-music 

 «Παίζοντας με τις τέχνες και τη μουσική ανακαλύπτουμε βιωματικά τα εκθέματα ενός μουσείου και μοιραζόμαστε, μαζί με τους άλλους, την εμπειρία της δημιουργίας».

Στην παραπάνω πρόταση συνοψίζεται όλη η φιλοσοφία του σεμιναρίου. Αναλυτικότερα, στο πρώτο μέρος θα παίξουμε με εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί για μουσεία και πινακοθήκες, ενώ στο δεύτερο θα αναλύσουμε θεωρητικά το μοντέλο βάσει του οποίου θα μπορούν οι συμμετέχοντες να δημιουργήσουν τα δικά του εκπαιδευτικά προγράμματα. Εκπαιδευτικά προγράμματα για μουσεία στα οποία το παιχνίδι με τη μουσική αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει καμία τεχνική γνώση γύρω από τη μουσική.

Χρήσιμες πληροφορίες:
Πόλη Διεξαγωγής: Αθήνα
Τόπος: ΑΙΕ, Αβέρωφ 18 Περισσός (Δίπλα στο σταθμό του ΗΣΑΠ)
Ώρες Διεξαγωγής: 10:00-14:00

Ώρες Προσέλευσης &

Παραλαβή Φακέλου Σεμιναρίου:

09:00-09:45
Έναρξη Σεμιναρίου: 10:00
Διάλειμμα - Καφές: 12:00-12:30
Ολοκλήρωση Σεμιναρίου: 14:00
Παραλαβή Βεβαιώσεων: 14:00-14:30
Επιμορφωτής:

Παναγιώτης Τσιρίδης, Μουσικοπαιδαγωγός 

Δίδακτρα Σεμιναρίου

Δίδακτρα: 10€,  Κάτοχοι Ετήσιας Κάρτας Σεμιναρίων ΑΙΕ: Δωρεάν


Παρέχονται:
  • Σημειώσεις  
  • Βιβλιογραφία
  • E-book "Ο Ρόλος του Ειδικού Δασκάλου στο Ελληνικό Σχολείο", σελ. 84, συγγραφέας Γιάννης Κοσμόπουλος, Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, Εκδόσεις Open Books, 2014
  • Βεβαίωση
  • Επιπλέον Πιστωτικές Μονάδες (3)

Τι είναι οι πιστωτικές μονάδες;

Από τον Ιανουάριο του 2013 το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης, καθιερώνει μια ακόμα παροχή για όλους όσους συμμετέχουν στα δια ζώσης σεμινάρια και τις Ημερίδες.

Κάθε σεμινάριο, εκτός από τις σημειώσεις σε έντυπη μορφή, το εκπαιδευτικό υλικό και την έκπτωση στην αγορά των βιβλίων, θα προσφέρει συγκεκριμένες πιστωτικές μονάδες, τις οποίες μπορείτε να εξαργυρώνετε σε εκπαιδευτικές υπηρεσίες ως εξής:

  • Με τη συγκέντρωση 10 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα δια ζώσης, σεμινάριο ή ημερίδα της επιλογής σας.
  • Με τη συγκέντρωση 20 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα e-learning, σεμινάριο της επιλογής σας. 
  • Με τη συγκέντρωση 50 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα ταχύρρυθμο e-learning πρόγραμμα της επιλογής σας.
 


Επικοινωνία

Πληροφορίες - Εγγραφές:

  • Τηλέφωνα:  210-3846930
  • e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  • sms: 698 68 09 035 (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σάββατο 07-02-15: Κατασκευή Μάσκας

9214_021Εργαστήριο Αποκριάτικων Κατασκευών

Κατασκευή Μάσκας

"...Εσύ φτιάχνεις τη μάσκα και εγώ ψάχνω να βρω τη γλώσσα της, τα λόγια που μπορεί να πει μια μάσκα. Το ακίνητο βλέμμα της μάσκας ατενίζει χώρους όλο φωτιά και αίμα, χώρους που η ανθρωπότητα μόλις αντέχει. Η μάσκα κρατά τα μάτια της ανοιχτά ακόμα κι όταν πέφτει η λάμα του τσεκουριού, όταν καίγονται βρέφη, όταν η πόλη γίνεται στάχτη, όταν πέφτουν οι βόμβες, όταν η ανθρωπότητα στέκει στο χείλος της εξαφάνισης.
Η μάσκα βλέπει τα πάντα. Τι να λέει, άραγε;..." Φωτόπουλος, 2006, 146

  



DSC00548  DSC00882


Χρήσιμες πληροφορίες:
Πόλη Διεξαγωγής: Αθήνα
Τόπος: ΑΙΕ, Αβέρωφ 18 Περισσός (Δίπλα στο σταθμό του ΗΣΑΠ)
Ώρες Διεξαγωγής: 16:00-19:30

Ώρες Προσέλευσης &

Παραλαβή Υλικών   Σεμιναρίου:

15:30-15:45
Έναρξη Σεμιναρίου: 16:00
Διάλειμμα - Καφές: 17:30
Ολοκλήρωση Σεμιναρίου: 19:30
Παραλαβή Βεβαιώσεων: 19:30-20:30
Εμωψυχώτρια:

Ξανθή Ταβουλαρέα, Art Performer, Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού

apokries_008apokries_AIE_001

 


Δίδακτρα Σεμιναρίου

 

Δίδακτρα: 25€,Κάτοχοι Ετήσιας Κάρτας Σεμιναρίων ΑΙΕ: Δωρεάν


Παρέχονται:
  • Υλικά Εργαστηρίου
  • Σημειώσεις
  • Βεβαίωση
  • Επιπλέον Πιστωτικές Μονάδες (3)

Τι είναι οι πιστωτικές μονάδες;

Από τον Ιανουάριο του 2013 το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης, καθιερώνει μια ακόμα παροχή για όλους όσους συμμετέχουν στα δια ζώσης σεμινάρια και τις Ημερίδες.

Κάθε σεμινάριο, εκτός από τις σημειώσεις σε έντυπη μορφή, το εκπαιδευτικό υλικό και την έκπτωση στην αγορά των βιβλίων, θα προσφέρει συγκεκριμένες πιστωτικές μονάδες, τις οποίες μπορείτε να εξαργυρώνετε σε εκπαιδευτικές υπηρεσίες ως εξής:

  • Με τη συγκέντρωση 10 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα δια ζώσης, σεμινάριο ή ημερίδα της επιλογής σας.
  • Με τη συγκέντρωση 20 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα e-learning, σεμινάριο της επιλογής σας. 
  • Με τη συγκέντρωση 50 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα ταχύρρυθμο e-learning πρόγραμμα της επιλογής σας.
 


Επικοινωνία

Πληροφορίες - Εγγραφές:

  • Τηλέφωνα:  210-3846930
  • e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  • sms: 698 68 09 035 (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

Καλαμάτα Σάββατο 28-02-15: Σχολικός Εκφοβισμός-Βullying

Σεμινάριο

Σχολικός εκφοβισμός: μορφές, στρατηγικές αντιμετώπισης και ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείουStopBullying

Το φαινόμενο της σχολικής βίας αφορά την λεκτική, ψυχολογική ή και σωματική κακοποίηση που ασκείται από έναν μαθητή ή μία ομάδα μαθητών σε κάποιον άλλο μαθητή ή μαθητές (συνοπτικός ορισμός του Selosse, στο Μπεζέ, 1998). Στην Ελλάδα η έξαρση του φαινομένου από πολλούς αποδίδεται σαν αποτέλεσμα ή σαν αντίδραση στην οικονομική κρίση, καθώς υπάρχουν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες θεωρητικές προσεγγίσεις στηριγμένες σε έρευνες που έγιναν σε πανελλαδικό επίπεδο για τη βία στον χώρο του σχολείου ως αναπαράσταση της βίας της κοινωνίας (Τσίγκανου, 2004).


Η έξαρση του φαινομένου της σχολικής θυματοποίησης ή του σχολικού εκφοβισμού/bullyingτην τελευταία περίοδο στη χώρα μας, οδήγησε το Υπουργείο Παιδείας να δημιουργήσει το «Παρατηρητήριο για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού» (δ.τ. 14-11-2012).

 

Πολλοί ερευνητές του φαινομένου της βίας (Μπελογιάννη, 2009. Αρτινοπούλου, 2001. Γαλανάκη, 2010. Hong, Espelage, Grogan-Kaylor, & Allen-Meares, 2011), όπως εκδηλώνεται στον χώρο του σχολείου, προτείνουν να ενσωματωθούν στο ωρολόγιο πρόγραμμα, στα ήδη υπάρχοντα διδακτικά και γνωστικά αντικείμενα, δράσεις πρόληψης, αναγνώρισης και αντιμετώπισης των «συμπτωμάτων» εκδήλωσης του σχολικού εκφοβισμού. 


Θεματικοί άξονες του σεμιναρίου

  • Εννοιολογικές αποσαφηνίσεις
  • Η επιθετικότητα ως σχολικό φαινόμενο
  • Αιτίες που προκαλούν την εμφάνισή της
  • Μορφές σχολικού εκφοβισμού
  • Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης/ σχέδια δράσης στο σχολείο
  • Ο ρόλος των εκπαιδευτικών και της οικογένειας

Τα τελευταία χρόνια μελετάται με προσοχή η εξέλιξη της επιθετικότητας στον χώρο του σχολείου κυρίως, καθώς εντοπίζονται συχνότερα περιστατικά λεκτικής, σωματικής ή και συναισθηματικής επιθετικότητας. Μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης διεκδικεί ο διαδικτυακός εκφοβισμός, ο οποίος δεν εντοπίζεται εύκολα και προκαλεί μεγάλης έκτασης έκθεση του θύματος.

Μια συμπεριφορά, όμως, για να χαρακτηριστεί ως επιθετική θα πρέπει σε αυτή να συνυπάρχουν δύο βασικά στοιχεία: α. η προθετικότητα του θύτη, δηλαδή η σκόπιμη εκδήλωση της επιθετικής συμπεριφοράς και β. ο παρατεταμένος ψυχικός πόνος που προκαλείται στο θύμα. Αυτό που δημιουργεί έντονο προβληματισμό στην επιστημονική κοινότητα είναι γιατί τα παιδιά φέρονται επιθετικά και πώς η κοινωνικοποίηση και τα διάφορα πρότυπα ευνοούν ή ενισχύουν την εμφάνισή της.

Τον τελευταίο καιρό τα φαινόμενα της βίας στο σχολείο εμφανίζουν μια αυξητική τάση, με τους μαθητές να εκδηλώνουν επιθετική συμπεριφορά με θύματα τους συμμαθητές τους, τους εκπαιδευτικούς, ενώ και ο σχολικός χώρος αποτελεί σημείο εκτόνωσής τους.

Οι εκπαιδευτικοί επισημαίνουν ότι έχουν ανάγκη συστηματικής επιμόρφωσης, για να μπορέσουν να ανιχνεύουν εν τη γενέσει τους περιστατικά σχολικού εκφοβισμού και να σχεδιάζουν κατάλληλα προγράμματα παρέμβασης, ώστε να ενημερώσουν τους μαθητές τους και να τροποποιήσουν μη αποδεκτές συμπεριφορές με τον πλέον αποδεκτό και επιστημονικό τρόπο.

Η συμμετοχή των μαθητών σε δράσεις ευαισθητοποίησης σχετικές με τον σχολικό εκφοβισμό είναι μια πρακτική που επιφέρει μόνιμα και σημαντικά θετικά αποτελέσματα,

καθώς η ενημέρωση στρέφεται προς την επιθυμητή οπτική και η ενσυναίσθηση καλλιεργείται μέσω στοχευμένων βιωματικών δραστηριοτήτων.

Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου θα πρέπει να είναι συνεργατικός και αλληλοϋποστηρικτικός, οπότε και αυτή η σχέση θα πρέπει να ενισχυθεί με ανάλογες δράσεις ή και επιμορφωτικές συναντήσεις.


Χρήσιμες πληροφορίες:
Πόλη Διεξαγωγής: Καλαμάτα
Τόπος: Ξενοδοχείο REX, Αριστομένους 26 Καλαμάτα
Ώρες Διεξαγωγής: 10:30-16:00

Ώρες Προσέλευσης &

Παραλαβή Φακέλου Σεμιναρίου:

09:15-10:15
Έναρξη Σεμιναρίου: 10:30
Διάλειμμα - Καφές: 13:00-13:30
Ολοκλήρωση Σεμιναρίου: 16:00
Παραλαβή Βεβαιώσεων: 16:00-16:30
Επιμορφώτρια:

Ζωή Κρόκου, Δρ. Ειδικής Αγωγής, Υπεύθυνη του Ερευνητικού Προγράμματος του ΥΠΕΠΘ για τη Σχολική Βία

Δίδακτρα Σεμιναρίου

Δίδακτρα: 35€, Εκπαιδευτικοί 30€, Φοιτητές 25€,   Άνεργοι 25€

Κάτοχοι Ετήσιας Κάρτας Σεμιναρίων ΑΙΕ: Δωρεάν


Παρέχονται:
  • Σημειώσεις  
  • Βιβλιογραφία
  • Βεβαίωσηe-seminars
  • Δωρεάν παρακολούθηση ενός e-learning σεμιναρίου.Eπιλέξτε το σεμινάριο που σας ενδιαφέρει πατώντας πάνω στην εικόνα


Επικοινωνία

Πληροφορίες - Εγγραφές:

  • Τηλέφωνα:  210-3846930
  • e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  • sms: 698 68 09 035 (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Κυριακή 26-04-15: O Δυσλεκτικός Μαθητής

Help-WithDyslexiaΣεμινάριο

Ο Δυσλεκτικός Μαθητής: Ένας Οδηγός για Εκπαιδευτικούς και Γονείς

 


 

 

Πότε ένα παιδί ηλικίας 3 – 12 ετών θα χρειαστεί Εργοθεραπευτική αξιολόγηση;

Με βάση τα κριτήρια που θέτει ο Αμερικανικός Σύλλογος Εργοθεραπευτών, εάν το παιδί σας παρουσιάζει 3 ή περισσότερες από τις παρακάτω δυσκολίες, τότε θα πρέπει να αναζητήσετε μια Εργοθεραπευτική αξιολόγηση:

  • Είναι αδέξιο
  • Δεν παίζει με παιχνίδια της ηλικίας του
  • Πέφτει εύκολα κάτω
  • Τρακάρει πάνω σε άλλους ή σε έπιπλα
  • Δυσκολεύεται νε αυτοεξυπηρετηθεί
  • Σπάει συχνά τα παιχνίδια του
  • Δεν του αρέσει να πηδάει, να κάνει κούνια
  • Δυσκολεύεται να ζωγραφίσει μέσα σε γραμμές, να κάνει παζλ, να κόψει με το ψαλίδι στο νηπιαγωγείο
  • Παρουσιάζει εμφανής καθυστέρηση στην ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας
  • Παρουσιάζει υπερκινητικότητα και δεν μπορεί να ησυχάσει
  • Δεν του αρέσει να το παίρνουν αγκαλιά, το μπάνιο, το κόψιμο των νυχιών ή το κούρεμα των μαλλιών
  • Παρουσιάζει ευαισθησία σε οσμές, γεύσεις, θορύβους ή αγγίγματα
  • Έχει δυσκολίες στον ύπνο, στο φαγητό και δεν τρώει κάποιες βασικές τροφές
  • Δεν μπορεί να συγκεντρωθεί σε μια δραστηριότητα
  • Αποφεύγει την παιδική χαρά
  • Αντιστρέφει γράμματα και αριθμούς και δεν αφήνει διάστημα μεταξύ των λέξεων, όταν γράφει
  • Κουράζεται εύκολα
  • Δυσκολεύεται να ακολουθήσει προφορικές οδηγίες
  • Έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση


Θεματικοί άξονες του σεμιναρίου

  • Τι είναι η Δυσλεξία: ορισμοί και έννοιες
  • Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Συχνότητα εμφάνισης
  • Αιτιολογία
  • Χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Δυσλεξίας
  • Δυσλεξία και εκπαιδευτικοί
  • Οι γονείς του δυσλεκτικού μαθητή
  • Ο δυσλεκτικός μαθητής
  • Ο δυσλεκτικός έφηβος
  • Ο δυσλεκτικός ενήλικας
  • Κέντρα Ειδική Αγωγής και εξειδικευμένο επιστημονικό δυναμικό για την αντιμετώπιση της Δυσλεξιας: τι πρέπει να γνωρίζουν γονείς και εκπαιδευτικοί
  • Συζήτηση περιπτώσεων


Χρήσιμες πληροφορίες:
Πόλη Διεξαγωγής: Αθήνα
Τόπος: ΑΙΕ, Αβέρωφ 18 Περισσός (Δίπλα στο σταθμό του ΗΣΑΠ)
Ώρες Διεξαγωγής: 11:00-15:00

Ώρες Προσέλευσης &

Παραλαβή Φακέλου Σεμιναρίου:

10:00-10:45
Έναρξη Σεμιναρίου: 11:00
Διάλειμμα - Καφές: 13:00-13:30
Ολοκλήρωση Σεμιναρίου: 15:00
Παραλαβή Βεβαιώσεων: 15:00-15:30
Επιμορφωτής:

Γιάννης Κοσμόπουλος, Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων 

Δίδακτρα Σεμιναρίου

Δίδακτρα: 15€, Φοιτητές 10€,   Άνεργοι 10€ ,

Κάτοχοι Ετήσιας Κάρτας Σεμιναρίων ΑΙΕ: Δωρεάν


Παρέχονται:
  • Σημειώσεις  
  • Βιβλιογραφία
  • Βεβαίωση
  • Επιπλέον Πιστωτικές Μονάδες (3)

Τι είναι οι πιστωτικές μονάδες;

Από τον Ιανουάριο του 2013 το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης, καθιερώνει μια ακόμα παροχή για όλους όσους συμμετέχουν στα δια ζώσης σεμινάρια και τις Ημερίδες.

Κάθε σεμινάριο, εκτός από τις σημειώσεις σε έντυπη μορφή, το εκπαιδευτικό υλικό και την έκπτωση στην αγορά των βιβλίων, θα προσφέρει συγκεκριμένες πιστωτικές μονάδες, τις οποίες μπορείτε να εξαργυρώνετε σε εκπαιδευτικές υπηρεσίες ως εξής:

  • Με τη συγκέντρωση 10 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα δια ζώσης, σεμινάριο ή ημερίδα της επιλογής σας.
  • Με τη συγκέντρωση 20 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα e-learning, σεμινάριο της επιλογής σας. 
  • Με τη συγκέντρωση 50 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα ταχύρρυθμο e-learning πρόγραμμα της επιλογής σας.
 


Επικοινωνία

Πληροφορίες - Εγγραφές:

  • Τηλέφωνα:  210-3846930
  • e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  • sms: 698 68 09 035 (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


Κυριακή 22-03-15: Το Παιδικό Σχέδιο ως Εργαλείο στη Συμβουλευτική Γονέων

Σixnografima220315εμινάριο

Το Παιδικό Σχέδιο ως Εργαλείο στη Συμβουλευτική Γονέων

Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο ειδικός, ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη στους μαθητές καθώς αυτοί προσπαθούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες οι οποίες μπορεί να πηγάζουν από την οικογένεια, το σχολείο, τους συμμαθητές ή τον ίδιο τους τον εαυτό).

Στο επίπεδο της σχολικής τάξης η συμβουλευτική προάγει ένα θετικό κλίμα, πρόσφορο για μάθηση, καθώς και την αίσθηση της προσωπικής αξίας στους μαθητές. Σε δεύτερο επίπεδο, η συμβουλευτική μπορεί να ενισχύσει την ικανότητα των μαθητών για αυτοδιαχείριση, καλλιεργώντας την ικανότητά τους να αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες και να παίρνουν σωστές αποφάσεις. Τους ενθαρρύνει επίσης να αναλύουν τις περιστάσεις και να μην παρασύρονται από τα κίνητρα των άλλων στη λήψη των αποφάσεών τους. Τέλος, η συμβουλευτική μπορεί να συμβάλλει στην αίσθηση της προσωπικής αποτελεσματικότητας, η οποία απορρέει από την ικανότητα του μαθητή να αντιμετωπίζει πιεστικές καταστάσεις ή καταστάσεις που απαιτούν άμεση αντίδραση.

Πορίσματα πολύχρονων ερευνών στο χώρο της συμβουλευτικής, ανεξάρτητα από τη θεωρητική βάση από την οποία εκκινούν, συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι όροι ή χαρακτηριστικά του συμβούλου τα οποία είναι απαραίτητα προκειμένου να υπάρξει εποικοδομητική διαπροσωπική σχέση.

Είναι προφανές ότι η συμβουλευτική ψυχολογία των παιδιών δεν μπορεί να ασκείται με τον ίδιο τρόπο που ασκείται η αντίστοιχη των ενηλίκων.

Στη δεύτερη περίπτωση ο σύμβουλος προσκαλεί τον ενήλικα σε διάλογο. Εάν εφαρμόζαμε την ίδια στρατηγική στα παιδιά, αυτά θα ήταν μάλλον απίθανο να αναφερθούν σε κάποια σημαντικά θέματα. Συνήθως μετά από μια συζήτηση σύντομης διάρκειας θα έδειχναν να βαριούνται ή θα αποσύρονταν.

Εάν στόχος μας ως συμβούλων είναι να διευκολύνουμε την εμπλοκή των παιδιών σε μια διαδικασία επικοινωνίας, στην οποία θα μπορούν να μιλούν ελεύθερα για επώδυνα ζητήματα, τότε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε λεκτικές δεξιότητες συμβουλευτικής σε συνδυασμό με άλλες στρατηγικές. Θα μπορούσαμε για παράδειγμα να προτρέψουμε το παιδί να παίξει ή να χρησιμοποιήσει διάφορα αντικείμενα, όπως μικρά ζώα μινιατούρες, πηλό ή διάφορες άλλες μορφές τέχνης...


Θεματικοί άξονες του σεμιναρίου


  • Η εξέλιξη και τα στάδια του Παιδικού Ιχνογραφήματος

  • Η Οικογένεια στο Παιδικό Σχέδιο 

  • Το Ιχνογράφημα ως testΣύμβολα και Συμβολισμός των Παιδικών Σχεδίων

  •  Συγκριτικά Στοιχεία στο Ιχνογράφημα

  •  Εργαστήρι με Ζωγραφιές Παιδιών

  • Συμβουλευτική Γονέων με τη Χρήση Παιδικών Σχεδίων


Χρήσιμες πληροφορίες:
Πόλη Διεξαγωγής: Αθήνα
Τόπος: ΑΙΕ, Αβέρωφ 18 Περισσός (Δίπλα στο σταθμό του ΗΣΑΠ)
Ώρες Διεξαγωγής: 11:00-15:00

Ώρες Προσέλευσης &

Παραλαβή Φακέλου Σεμιναρίου:

10:00-10:45
Έναρξη Σεμιναρίου: 11:00
Διάλειμμα - Καφές: 13:00-13:30
Ολοκλήρωση Σεμιναρίου: 15:00
Παραλαβή Βεβαιώσεων: 15:00-15:30
Επιμορφωτής:

Γιάννης Κοσμόπουλος, Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων 

Δίδακτρα Σεμιναρίου

Δίδακτρα: 15€, Φοιτητές 10€,   Άνεργοι 10€ ,

Κάτοχοι Ετήσιας Κάρτας Σεμιναρίων ΑΙΕ: Δωρεάν


Παρέχονται:
  • Σημειώσεις  
  • Βιβλιογραφία
  • Βεβαίωση
  • Επιπλέον Πιστωτικές Μονάδες (3)

Τι είναι οι πιστωτικές μονάδες;

Από τον Ιανουάριο του 2013 το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης, καθιερώνει μια ακόμα παροχή για όλους όσους συμμετέχουν στα δια ζώσης σεμινάρια και τις Ημερίδες.

Κάθε σεμινάριο, εκτός από τις σημειώσεις σε έντυπη μορφή, το εκπαιδευτικό υλικό και την έκπτωση στην αγορά των βιβλίων, θα προσφέρει συγκεκριμένες πιστωτικές μονάδες, τις οποίες μπορείτε να εξαργυρώνετε σε εκπαιδευτικές υπηρεσίες ως εξής:

  • Με τη συγκέντρωση 10 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα δια ζώσης, σεμινάριο ή ημερίδα της επιλογής σας.
  • Με τη συγκέντρωση 20 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα e-learning, σεμινάριο της επιλογής σας. 
  • Με τη συγκέντρωση 50 πιστωτικών μονάδων, επιλέγετε και παρακολουθείτε, εντελώς δωρεάν, ένα ταχύρρυθμο e-learning πρόγραμμα της επιλογής σας.
 


Επικοινωνία

Πληροφορίες - Εγγραφές:

  • Τηλέφωνα:  210-3846930
  • e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  • sms: 698 68 09 035 (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


Είσοδος e-learning

Προγράμματα e-learning 2014

Ακολουθήστε μας ...

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Σε κάθε Σεμινάριο Παρέχονται

  • Ειδικός φάκελος με σημειώσεις και παιδαγωγικό υλικό
  • Οπτικοακουστικό υλικό (CD, CD ROM) όπου αυτό εξυπηρετεί τις ανάγκες του γνωστικού αντικειμένου που αναπτύσσεται
  • Πιστωτικές Μονάδες για τη δωρεάν  παρακολούθηση  σεμιναρίων και ημερίδων
  • Δωροεπιταγή για αγορές από το βιβλιοπωλείο των εδκόσεων OPENBOOKS
  • Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου
Το ΑΙΕ στα social NetworksΤο ΑΙΕ στα social Networks