Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Εξ ολοκλήρου E-learning Σεμινάριο
- Διάρκεια: 50 ώρες
- Ασύγχρονη Εκπαίδευση με συνδυασμό πολυμεσικών εφαρμογών:
- Video
- Podcast
- E-book
- On line αξιολόγηση
- Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνική
- Δίδακτρα: 60€, Άνεργοι-Φοιτητές-Πολύτεκνοι-ΑμΕΑ: 50€
- Παρέχονται: Σημειώσεις - Βιβλιογραφία - Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Συγγραφείς Εκπαιδευτικού Υλικού - Επιμορφωτές:
- Χατζάκη Δόξα, Φιλόλογος, ΜΑ Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία, Σεφεντίν Ερμιόνη, Φιλόλογος, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής, University of London- UCL IoEMicrosoft Innovative Educator, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Μερτζάνη Ασημίνα, Κοινωνιολόγος-Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Λίγα λόγια για το σεμινάριο
Αν και τα εννοιολογικά όρια των όρων «πολυπολιτισμικός» (multicultural) και «διαπολιτισμικός» δεν είναι πάντοτε ευδιάκριτα, ο πρώτος όρος χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια συγκεκριμένη κοινωνική πραγματικότητα και τη διαδικασία εξέλιξη της και ο δεύτερος για να δηλώσει μια διαλεκτική σχέση, μια δυναμική διαδικασία αλληλεπίδρασης και αμοιβαίας αναγνώρισης και συνεργασίας ανάμεσα σε άτομα διάφορων εθνικών/ μεταναστευτικών ομάδων .
Τη διαφοροποίηση αυτή έχουν υιοθετήσει το Συμβούλιο της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση στα σχετικά με την προβληματική της πολιτισμικής ετερότητας κείμενά τους.
Στην τελική Έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την εκπαίδευση και την πολιτισμική ανάπτυξη των μεταναστών, η διαπολιτισμική προσέγγιση ορίζεται με βάση τα παρακάτω τέσσερα βασικά στοιχεία:
- Στην πλειονότητά τους οι κοινωνίες μας είναι πολυπολιτισμικές με τάσεις διεύρυνσης της πολυπολιτισμικότητας
- Κάθε πολιτισμός έχει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που πρέπει να αναγνωρίζονται και να γίνονται σεβαστά
- Η πολυπολιτισμικότητα αποτελεί εν δυνάμει προνόμιο
- Για να αξιοποιηθεί το προνόμιο της πολυπολιτισμικότητας πρέπει να διασφαλιστεί η αλληλεπίδραση ανάμεσα στους διάφορους πολιτισμούς χωρίς να εξαφανίζεται η ιδιαίτερη ταυτότητα κανενός και η μετατροπή της πολυπολιτισμικής κατάστασης σε διαπολιτισμική. Σύμφωνα με την έκθεση η διαπολιτισμικότητα δεν αποτελεί αυτοσκοπό, αλλά βασικό μέσο για την προώθηση της ισότητας ευκαιριών στην εκπαίδευση και την κοινωνία. Η διαπολιτισμική προσέγγιση κατανοείται ως αρχή και ως στόχος που πρέπει και μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την επιστημονική ανάλυση και τη δράση.
Θεματικές Ενότητες - Μαθήματα
1. Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
2. Σχεδιασμός και Εφαρμογή Προγραμμάτων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης:
- Στο Νηπιαγωγείο
- Στο Δημοτικό
- Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
3. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Τέχνη
4. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Φιλαναγνωσία
----------------------------------------------------------------------------------
Πληροφορίες:
www.anoikto.edu.gr
[email protected]
698 68 09 035
211 75 06 446
----------------------------------------------------------------------------------
Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, είναι απαραίτητη, η δήλωση συμμετοχής, συμπληρώνοντας τη φόρμα που ακολουθεί:
mx7taf5gqm|00008E9992D3|aie|articles|soma|2A46E98A-2F8F-4706-A245-762D5B3C3B93