Παιχνίδι και Sensory-messy play

Χαλκίδα Σάββατο 20/04/24

------------------------------------------------------------------------------------

  • Εξ ολοκλήρου Διά ζώσης - Βιωματικό Σεμινάριο
  • Πόλη: Χαλκίδα
  • Τόπος: Lucy Hotel, Λ. Βουδούρη 10, 34100, Χαλκίδα, Ελλάδα
  • Ημερομηνία Διεξαγωγής: Σάββατο 20/04/24 (10:00-14:00)


  • Δίδακτρα: 40€, Άνεργοι-Φοιτητές-Πολύτεκνοι-ΑμΕΑ: 35€, Ομαδικές Εγγραφές: 3-5 άτομα: 30€, Κάτοχοι Ετήσιας Κάρτας ΑΙΕ: Δωρεάν 
  • Παρέχονται: Σημειώσεις - Βιβλιογραφία - Βεβαίωση Παρακολούθησης



Επιμορφωτές:


Παναγιώτης Τσιρίδης, Μουσικοπαιδαγωγός, Συγγραφέας www.panayiotistsirides.gr


Παπαγιάννη Μαρία, Sensory and Messy play instractor. Εξειδικευμένη φροντίστρια παιδιών τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης.

Η Μαρία Παπαγιάννη, έχει Πτυχίο Νοσηλευτικής, Ετήσια Κα

τάρτιση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία και στην Αισθητηριακή Παιγνιοθεραπεία. Εργάζεται σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, οργανώνει και υλοποιεί προγράμματα αυτόνομης διαβίωσης για παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αναλαμβάνει παράλληλη στήριξη και κατ` οίκον μελέτη, παιδιών και εφήβων τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης.

------------------------------------------------------------------------------------

Δομή του Σεμιναρίου


Α΄Μέρος 10:00-11:40


Παιχνίδι και τέχνη: Πολλαπλές συνδέσεις στην εκπαίδευση

Επιμορφωτής: Παναγιώτης Τσιρίδης


Στο μεταβατικό χώρο του παιχνιδιού αναπτύσσεται η δημιουργικότητα ενός παιδιού και οι σχέσεις του με τους άλλους. Συνέχεια αυτού του χώρου για την ενήλικη ζωή αποτελεί η τέχνη, η επιστήμη και η δημιουργική επαγγελματική ζωή.

Με άλλα λόγια, στο μεταβατικό χώρο του παιχνιδιού και της τέχνης, τόσο τα παιδιά όσο και οι ενήλικες μπορούν να συναντηθούν μεταξύ τους ώστε να ψυχαγωγηθούν, να συναντήσο

υν δημιουργικά τους άλλους και να αναπτύξουν ηθικές αρχές και αξίες που θα προάγουν τελικά τον πολιτισμό (Winnicott).

Στο πρώτο μέρος του σεμιναρίου, θα παρουσιαστεί βιωματικά ένα τμήμα από το πρόγραμμα «Διάλειμμα στην τέχνη» το οποίο πραγματοποιείται στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη.

Στη συνέχεια θα δούμε τα βασικά σημεία της μεθοδολογίας του προγράμματος και το πως αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο με παιδιά όσο και με ενήλικες.


Διάλειμμα - Καφές: 11:40 -12:00


Β΄ Μέρος 12:00-14:00

Εργαστήριο: Sensory & messy play:

Η βιωματική γνωριμία με την αισθητηριακή παιγνιοθεραπεία

Εμψυχώτρια: Μαρία Παπαγιάννη



  • τι είναι το sensory play
  • τι είναι το messy-play
  • τρόποι χρήσης υλικών και εργαλείων
  • σκοπούς και στόχους για κάθε παιχνίδι
  • απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Στόχοι του σεμιναρίου

• να ενισχύσουμε το δημιουργικό πα

ιχνίδι στο σχολείο και στο σπίτι

• να ερθούμε σε επαφή με βρώσιμα υλικά και να δούμε πώς αυτά συνδέονται με την αισθητηριακή παιγνιοθεραπεία

• να μάθουμε για την βοήθεια που προσφέρει το αισθητηριακό παιχνίδι, στην ολιστική ανάπτυξη των παιδιών

• να εμπνευστούμε ναι να χρησιμοποιήσουμε ιδέες και προτάσεις από το σεμινάριο στην επαγγελματική και προσωπική μας ανάπτυξη

 

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς, Εικαστικούς, Μουσικούς, Εργοθεραπευτές, Art therapists

και Ψυχολόγους.

------------------------------------------------------------------------------------

Πληροφορίες - Εγγραφές:

www.aie.gr

[email protected]

698 68 09 035

211 75 06 446 

------------------------

-------------------------------------------------------------

Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, είναι απαραίτητη, η δήλωση συμμετοχής, συμπληρώνοντας τη φόρμα που ακολουθεί:


cover Παιχνίδι και Sensory-messy play
Που θα μας βρείτε
Copyright © 2024 Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης Όροι Χρήσης | Όροι Μελών | Ιδιωτικότητα
Facebook Instagram Pubbuh
We use cookies to personalize content and experience and analyze our traffic. We don't share any information with third parties. Google, youtube, and Facebook may collect some information. We are using google analytics, google maps, Facebook pixel, and youtube video player. If you continue to use this website, you agree with our terms.Ok